marți, 28 iulie 2009

Unde iti vei petrece vesnicia?

Suntem oameni. Fiinte trecatoare. Fire de iarba ce se clatina in bataia vantului... Suntem obisnuiti sa trecem prin viata cu capul sus si cu fruntea inainte, imbratisand mereu aceeasi expresie binecunoscuta de toti :" Este timp". Desigur... Este timp. Este timpul sa realizam ca de fapt nu stim daca mai este timp.
"Sunt prea tanar! Ceea ce fac acum imi asigura viitorul. Mai intai de toate contez eu: viata mea, cariera mea. Eu!" Dar eu, cine sunt? Sunt oare eu, stapan pe viata mea? Sunt eu cel care decide momentul in care voi pleca de aici? Acum traiesc, respir, exist. Dar sunt o floare ce se ofileste incet. Un abur ce se inalta usor spre cer. Mi-am inceput aici misiunea de calator. Doar pentru o scurta perioada. Faptul ca traiesc, nu inseamna ca am o viata ce imi apartine. Mai degraba am o viata de care sunt raspunzator si pentru care voi raspunde intr-o buna zi. Cum putem fi siguri ca este timp? De unde stim ca nu aceasta este ultima clipa a vietii noastre? Dupa ce plecam, ce ramane dupa noi?Ce luam cu noi? Nimic...tot ce avem, tot ce detinem acum, aici, sunt simple lucruri efemere...lucruri ce ne-au fost date pentru o scurta perioada de timp.
Daca aceasta este ultima ta zi? Ce vei face? Unde iti vei petrece vesnicia? Exista o singura Cale, un singur Adevar, o singura Viata. Nimic nu este mai demn, mai minunat decat sa traiesti cu Isus. " Eu sunt Calea, Adevarul si Viata.Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine". Nimic nu este mai nobil decat sa mori pentru Isus, pentru ca El spune:"Eu sunt Invierea si Viata". Da, Isus te iubeste. Te iubeste atat de mult incat si-a dat viata pentru a te salva. El este acolo, gata sa te prinda de mana si sa te ridice din abisul disperarii. Nu renunta! Inca mai este timp. Alege sa investesti in ceea ce ai. Viata ta e a ta, dar nu iti apartine...
Cineva ma intreba odata de ce imi este frica. A fost o intrebare neasteptata de accea, fara ezitare am spus. "Nu ma pot teme de lucrurile trecatoare. La urma urmei, toate au un inceput...si toate au un sfarsit. De ceea ce imi este cu adevarat frica este o viata netraita. O viata netraita cu speranta in ceea ce urmeaza dupa..."
In graba ta,calatorule, opreste-te aici. Acum e momentul sa te gandesti la cat de ireversibil este timpul. Un Om te iubeste si te striga astazi pe nume :" Esti al meu!Vino, inca este timp"...

3 comentarii:

  1. Ai pus o postare de mare efect pentru fiecare dintre noi. Ai un blog eficace pentru suflete de aceea te rog intra si pe alte bloguri ca astfel sa-ti maresti numarul de cititori si comentatori, caci este timpul ca Adevarul sa iasa la lumina zilei. Fii binecuvantata cu binecuvantarea cerului si a pamantului, pana in vesnicie! Te astept pe hai la plimbare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, venite dintr-o inima sincera.Va voi asculta sfatul si imi voi da silinta sa scriu ceea ce Domnul imi pune pe inima, spre slava Lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. fata scumpa, ce scrii tu reprezinta un balsam pentru sufletele noastre...fii binecuvantata>:D< ai un mare talent!

    RăspundețiȘtergere